sila senyum sebelum baca :)

Thursday 25 September 2008

u make me proud sygg;)

hany . hany . hany da laa chumyl chomot pndy lak uh . hahaha;D..i'm not expecting she will wrote bout me in her blog.she praise me a lot okie(ones out there don't b jles);))..i'll try 2 help her..kne jugep tlg psl she's only my sister dat i luv soo much oke(2 hany-bgge ka??)haha niyh musti kmbg;D bgge glewp bler bce blog hany i sygg u chomot ;D . eyt,eyt bkn ker td ak nk *d pehal laa ak niyh kipoh cgt asek nk b'ckp jewp..mmg taleyh tgok pc gaknyerp;D alaa tp mmg daa fening ek kalu asek blaja jewp(ouh asek ker??myb;D )eyt 2 cpe y read my blog . jgn mwuu kutok2 okie it's mine so up 2 me how i wan 2 create it.clear???i think yurp ryte??ea lme seyh ak cuti ek??mmg pon;D ak nk cgt2 p skula ;( miss my fwen , t'chers n everyone a lot ;( sok nk jugep dtg! nk jugep!..jmpe sichomot(mraa ker hany tombok bwuu twuu nk mraa akk;p)okie laa riniyh tade y intrestg okie y happened in my life..ngapew ek??ee tp y pntg umi ak wt bskot cdap weyh ariniyh..prot ak berdangdut(laguu pe ek??ohh amelina;D ) bwuu bskot uh;D..sek baek pose(baek auw ariniyh!)..rye pon tggal bpe ari ag;)wee besh.besh!

love,
nurulhanifahbintiahmad

No comments: